Untitled

Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

Kurs redukcji stresu MBSR (Wola)

Październik 1 @ 18:30 - 21:00

PLN1100

Dla kogo jest ten kurs?

Dla wypalonych, zestresowanych, wiecznie zmęczonych i goniących własny ogon, ale także dla ciekawych swojego wewnętrznego świata i tego, jak świecka medytacja mindfulness może zmieniać życie. Po troszeczku. Ale znacząco.

Zapraszam na jesienną podróż w głąb siebie, aby:
– spotkać się ze sobą w duchu życzliwości;
– nauczyć się obserwacji własnych reakcji;
– przestawić się z automatycznego pilota na świadome podejmowanie decyzji;
– zminimalizować skutki stresu w swoim życiu;
– zacząć lepiej sobie radzić z trudnymi emocjami;
– znaleźć spokój w pędzącym świecie;
– doświadczyć więcej życia w swoim życiu.

Kurs MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction) to osiem cotygodniowych spotkań (we wtorki):
01.10. 18:30-21:00 – Smak uważności
08.10. 18:30-21:00 – Postrzeganie świata
15.10. 18:30-21:00 – Zadomowić się w ciele
22.10. 18:30-21:00 – Uważne spojrzenie na stres
29.10. 18:30-21:00 – W świecie własnych myśli
05.11. 18:30-21:00 – Powitać emocje
12.11. 18:30-21:00 – Uważność spotkań
19.11. 18:30-21:00 – Uważność na dalszą drogę
oraz całodniowe „miniodosobnienie” medytacyjne w ciszy (Dzień Uważności): 09.11. (sobota) w godzinach 11:00-17:00.

Jak wygląda kurs?

Tradycyjny kurs MBSR ma formę 8-tygodniowych warsztatów prowadzonych przez certyfikowanego nauczyciela, które obejmują spotkania grupowe i własną praktykę w domu skoncentrowaną wokół trzech formalnych ćwiczeń: skanowania ciała (ćwiczenia uważności na bodźce z ciała), prostego zestawu pozycji jogi (ćwiczenia uważnego ruchu) oraz medytacji siedzącej (ćwiczenia uważności na oddech, myśli, emocje itp). Uczestnikom proponuje się także tzw. ćwiczenia nieformalne, które pozwalają zastosować postawę mindfulness we wszystkich sytuacjach codziennego życia. W rezultacie prowadzi to do życia bardziej świadomego, w lepszym kontakcie ze swoim ciałem i umysłem.

Skuteczność programu

Wyniki badań naukowych prowadzonych nad kursem MBSR (por. np. meta-analiza Grossman, Niemann, Schmidt i Walach, Mindfulness-based stress reduction and health benefits, 2004) wskazują m.in. na:

  • odczuwalną poprawę jakości życia jego uczestników,
  • zmianę nawykowych zachowań,
  • poprawę koncentracji,
  • zwiększenie pewności siebie,
  • lepsze rozumienie samych siebie,
  • wzrost poziomu odpowiedzialności za własne życie.

Prowadzenie: Emilia Kędziorek, certyfikowana nauczycielka MBSR, autorka mindfulnessowego bloga Stacja Teraz.

Miejsce: Warszawa, ul. Leszno 12.

Kontakt: kontakt@stacjateraz.pl

Cena early bird do 30.08: 999 zł; od 01.09: 1100 zł.
UWAGA: jeżeli jesteś czynnym nauczycielem w szkole podstawowej lub średniej, mam dla Ciebie ofertę specjalną: skontaktuj się ze mną, aby poznać szczegóły (liczba miejsc ograniczona).

Cena obejmuje:
– indywidualną konsultację przed rozpoczęciem kursu (dla wszystkich)
– osiem cotygodniowych 2,5-godzinnych sesji
– udział w Dniu Uważności
– materiały szkoleniowe dotyczące tematyki kolejnych spotkań
– nagrania z instrukcjami ćwiczeń
– indywidualną konsultację po zakończeniu kursu (dla chętnych)

Szczegóły

Data:
Październik 1
Czas:
18:30 - 21:00
Koszt:
PLN1100
Wydarzenie Category:

Miejsce

Green Business Center
ul. Leszno 12
Warszawa, Polska
+ Google Map